De kern van deze forse Boxer wordt gevormd door een vrij rappe 2.2 liter HDi dieselmotor met turbocharger van Peugeot. Men heeft bovendien gebruik gemaakt van een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Daarnaast heeft deze zware Franse wagen standaard keyless entry, traction control, elektrische ramen en centrale vergrendeling.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers & zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
180 g/km |
Topsnelheid |
145 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Peugeot Boxer L1H1 330 HDi 110 XR 2014
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.820 kg |
Draagvermogen |
1.180 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Onderstel & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Velgen |
215/70R15 |
Standaard aanwezig
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Vergelijkbare bestelwagens: