Deze forse Boxer kenmerkt zich door een vrij fatsoenlijke 2.2 liter HDi turbo aangedreven diesel. Er is bovendien gekozen voor een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Peugeot heeft deze auto luxe uitgerust, met onder meer traction control, elektrisch verstelbare spiegels, airco en cruise control.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Prestaties en zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
180 g/km |
Max. snelheid |
145 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Peugeot Boxer L1H2 330 HDi 110 XT 2014
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,52 m |
Massa rijklaar |
1.850 kg |
Laadvermogen |
1.150 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferbakinhoud |
9.500 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Banden |
215/70R15 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Cruise control |
standaard |
Airconditioning |
standaard |
Binnen
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Bluetooth |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Peugeot Boxer L1H2 330 HDi 110 XT