De basis van deze auto wordt gevormd door een flinke 2.3 liter dCi turbodiesel. De 6-traps semi-automaat zorgt daarnaast voor een geleidelijke overbrenging van de kracht op de wielen. Renault heeft deze Franse 4-deurs bestelwagen helaas vrij basaal uitgerust, met slechts elektrische spiegels, comfortabele lederen bekleding, centrale vergrendeling en keyless entry.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Prestaties en energie
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
214 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Renault Master L1H2 T28 FWD dCi 150 Details
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Ledig gewicht |
1.834 kg |
Draagvermogen |
966 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Laadruimte |
9.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Wegligging en aandrijving
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Maat velgen |
215/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens in dezelfde klasse als de Renault Master L1H2 T28 FWD dCi 150