De Master laat zich kennen als een flinke auto voorzien van een 145 pk 2.3 liter dCi turbodieselmotor. De 6-traps semi-automaat zorgt ervoor dat deze auto makkelijker te besturen is. Renault heeft deze auto helaas redelijk kaal uitgerust, met slechts keyless entry, elektrisch verstelbare spiegels, comfortabele lederen bekleding, stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Rijbereik en milieu
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
214 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Master L1H1 T35 FWD dCi 150 2014
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Ledig gewicht |
1.816 kg |
Draagvermogen |
1.684 kg |
Max. toegestane massa |
3.500 kg |
Kofferbak |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Velgen |
225/65R16 |
Uitrusting & opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Master L1H1 T35 FWD dCi 150