Onder de motorkap van de Master ligt een zeer aangename 145 pk 2.3 liter dCi dieselmotor met turbo van Renault. De 6-traps semi-automaat zorgt ervoor dat deze auto makkelijker te besturen is. Renault heeft deze auto jammer genoeg vrij sober uitgerust, met alleen traction control en elektrische ramen.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Actieradius en zuinigheid
Energielabel |
C
|
CO2 Emissies |
214 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Renault Master L2H2 T35 FWD dCi 150 2014
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,55 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Ledig gewicht |
1.890 kg |
Draagvermogen |
1.610 kg |
Max. toegestane massa |
3.500 kg |
Kofferbak |
10.800 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,68 m |
Draaicirkel |
13,6 m |
Velgen |
225/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Master L2H2 T35 FWD dCi 150