Onder de motorkap van deze wagen treft men een krachtige 145 pk 2.3 liter dCi turbodiesel van Renault. De 6-traps semi-automaat maakt dat deze auto makkelijker te besturen is. Renault heeft deze omvangrijke Master jammer genoeg voorzien van een vrij sobere uitrusting, met alleen stuurbekrachtiging, elektrische ramen, keyless entry en ABS.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Actieradius en efficiëntie
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
214 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Renault Master L1H1 T33 FWD dCi 150 2014
Koetswerk
Max. Inzittenden |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Massa rijklaar |
1.811 kg |
Draagvermogen |
1.489 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Kofferruimte |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel & transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Velgen |
215/65R16 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens zoals de Renault Master L1H1 T33 FWD dCi 150