Onder de motorkap van deze auto zit een vrij robuuste 2-liter dCi turbodieselmotor van Renault. De overbrenging verloopt via een handbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is deze zware Trafic jammer genoeg voorzien van een vrij kale uitrusting, met enkel comfortabele lederen bekleding en ABS.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Cijfers en zuinigheid
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
198 g/km |
Topsnelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,1 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Trafic L1H1 T27 2.0 dCi 115 2011
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Ledig gewicht |
1.685 kg |
Draagvermogen |
1.105 kg |
Max. toegestane massa |
2.790 kg |
Kofferruimte |
5.000 liter |
Tankinhoud |
90 liter |
Onderstel & transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Banden |
195/65R16 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Bestelwagens zoals de Renault Trafic L1H1 T27 2.0 dCi 115