Deze omvangrijke Franse auto kenmerkt zich door een zeer respectabele 2-liter dCi turbo aangedreven diesel met 115 pk. De overbrenging geschiedt middels een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Renault heeft deze zware 4-deurs bestelwagen helaas voorzien van een vrij kale uitrusting, met slechts een start-stopsysteem, stuurbekrachtiging, luxe lederen bekleding, centrale vergrendeling en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Actieradius & efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
198 g/km |
Max. snelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,1 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Renault Trafic L1H1 T29 2.0 dCi 115 Specificaties
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Leeg gewicht |
1.685 kg |
Laadvermogen |
1.265 kg |
Max. toegestane massa |
2.950 kg |
Laadruimte |
5.000 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Banden |
205/65R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Soortgelijke bestelwagens: