Deze zware Trafic laat zich kenmerken als een zeer robuuste wagen voorzien van een 115 pk 2-liter dCi turbodiesel. Er is daarnaast gekozen voor een handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen. Standaard is deze erg grote Trafic helaas voorzien van een vrij karige uitrusting, met louter centrale vergrendeling en stuurbekrachtiging.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Prestaties & energie
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
215 g/km |
Max. snelheid |
150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
19,0 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Trafic L1H2 T29 2.0 dCi 115 2011
Chassis
Max. Inzittenden |
3 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
2,49 m |
Lege massa |
1.756 kg |
Draagvermogen |
1.184 kg |
Max. toegestane massa |
2.940 kg |
Kofferruimte |
7.090 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Banden |
205/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Soortgelijke bestelwagens: