Onder de motorkap van deze auto vindt u een vrij rappe 2-liter dCi dieselmotor met turbo van Renault. De overbrenging geschiedt middels een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is deze wagen jammer genoeg redelijk kaal uitgerust, met slechts stuurbekrachtiging, ABS, centrale vergrendeling, luxe lederen bekleding en een start-stopsysteem.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Cijfers & energie
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
215 g/km |
Max. snelheid |
150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
19,0 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Renault Trafic L2H2 T29 2.0 dCi 115 Details
Body
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,18 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Ledig gewicht |
1.808 kg |
Draagvermogen |
1.222 kg |
Max. toegestane massa |
3.030 kg |
Laadruimte |
5.900 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,50 m |
Draaicirkel |
13,2 m |
Maat velgen |
205/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Trafic L2H2 T29 2.0 dCi 115